پهپاد سمپاش دست دوم ؛ پهپاد کشاورزی کارکرده

پهپاد سمپاش دست دوم
صفحه اصلی < مقالات < پهپاد سمپاش دست دوم ؛ پهپاد کشاورزی کارکرده

نوشته شده توسط tejarat fardaye damavand

5 دی, 1402

پهپاد سمپاش دست دوم ؛ پهپاد کشاورزی کارکرده

 

به نظر نگارنده این مقاله، خرید پهپاد سمپاش دست دوم حرکت بر روی تیغ دو لبه است.

آنچه دریافتیم این بود که از یک طرف بسیاری از مخاطبان تجربه خرید خوب پهپاد سمپاش دست دوم را به ما گزارش داده اند و بسیار نیز تجربه خوبی از این نوع خرید پهپاد سمپاش نداشته اند.

پهپاد سمپاش دست دوم به سرمایه کمتری جهت تهیه نیاز دارد و اگر یک خرید خوب داشته باشیم می‌تواند باعث کاهش هزینه های سمپاشی با پهپاد می شود.

هزینه خرید پهپاد سمپاش کارکرده با توجه به قدرت موتور، ارتفاع پرواز، جنس بدنه و میزان تحمل وزن بار و سایر قطعات استفاده شده در آنها بسیار متفاوت است.

توجه به وزن پهپاد، جنس ، برند ، برند های قطعات مورد استفاده در پهپاد سمپاش دست دوم و آنچه مورد نیاز شماست امری ضروری است. در‌ خرید پهپادهای سمپاش دست دوم توجه به برخی فاکتور ها بسیار لازم و ضروری است که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

با توجه به کارایی پهپاد برای شما، مزارع مورد استفاده و نحوه کارکردی که شما از پهپاد سمپاش دست دوم میخواهید، مهندسان شرکت تجارت فردای دماوند آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما خواهند بود.

۱- بدنه سلامت:

یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید پهپاد سمپاش دست دوم توجه به بدنه سلامت و بدون ترک خوردگی‌پهپاد است. بدنه بدلیل اینکه نقطه ثقل اتصال قطعات پهپاد سمپاش می باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که اگر بدنه پهپاد سمپاش آسیب داشته باشد به نوعی زمینه را برای کرش دادن پهپاد مهیا می کند که این امر می تواند باعث خسارات گسترده شود.

۲- موتور ها :

سلامت موتور ها بعنوان یکی از گرانترین بخش پهپادهای سمپاش بسیار اهمیت دارد. چک کردن میزان سلامت آنها کار راحتی نیست و نیاز است از متخصصین در این زمینه کمک گرفته شود.

۳- سیستم کنترل پرواز:

سیستم کنترل پرواز که شامل فلایت کنترلر و رادار ها میشود بعنوان مغز هوشمند پهپاد که اثرات مستقیم در کرش ندادن پهپاد سمپاش دارد و از قیمت های بالایی نیز برخوردار است باید قبل از خرید پهپادسمپاش دست دوم مورد بررسی قرار گیرد. بررسی قطعات سیستم کنترل پرواز نیز بدلیل نقاط فنی مهمی که در آن وجود دارد باید مورد بررسی متخصصان در این زمینه قرار گیرد.

۴- باتری پهپاد سمپاش :

باتری پهپاد سمپاش یکی از گرانترین قطعات مصرفی موجود در پهپاد سمپاش دست دوم ، باتری آنست که اگر باتری مورد استفاده از نسل جدید آن باشد، سلامت آن بوسیله اپلیکیشن های موجود قابل چک کردن است. لازم بذکر است چک کردن قطعاتی همچون ملخ ها ، نازل ها ، فلومتر بدلیل قیمت پایین تری که نسبت به سایر قطعات پهپاد سمپاش دست دوم دارند ، اگرچه مهم بوده ولی اصولا فروشنده قبل از فروش پهپاد سمپاش دست دوم خود اقدام به تعویض آنها می نماید که نباید اساس و دلیل خرید شما برای پهپاد سمپاش دست دوم باشد.

چک کردن اسناد مالکیت و پلاک پهپاد دست دوم امری ضروری برای آرامش خیال تان در پرواز با پهپاد سمپاش است که از توجه به آن دریغ نفرمایید.

در صورتی که اقدام به خرید پهپاد سمپاش دست دوم نمودید، حتما قطعات مصرفی آن را که از سلامت کافی برخوردار نبوده در ابتدای امر از فروشندگان قطعه پهپاد سمپاش تهیه نمایید و با قطعات قدیمی تعویض نمایید. این امر میتواند با درصد بالایی از کرش دادن پهپاد شما جلوگیری نماید.

شرکت تجارت فردای دماوند ، در برخی موارد (در صورتی که مورد تایید مهندسان خود باشد) اقدام به فروش پهپاد سمپاش دست دوم می نماید که در صفحات خود ( اینستاگرام ، تلگرام ، روبیکا ) بارگذاری نموده. همچنین اگر شما اقدام به خرید پهپاد سمپاش دست دوم نمودید و برخی از قطعات آن دچار مشکل بود میتوانید از طریق لینک ارتباط با ما وضعیت موجودی آن قطعه را از ما استعلام بگیرید.

 

در صورت نیاز به خرید پهپاد سمپاش  کلیک نمایید.

شاید از این مطالب خوشتان بیاید….

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *